четвер, 6 квітня 2017 р.

Захист навчальних проектів

6 квітня 2017 року
відбувся захист навчальних проектів учнями 4-х класів.
Переможцями стали у номінаціях:
«Космос»
І місце – Авраменко Руслан – 4-А клас (Руденко Н.Г.)
ІІ місце –  Кумар Софія – 4-Б клас (Кононенко І.Б.)
«Екологія»
І місце – Лопатньов Олександр – 4-А клас (Руденко Н.Г.)
І місце – Горліна Аліса – 4-В клас (Щедра Л.Г.)
ІІ – Кравченко Євген
«Природничі науки»
І місце – Політицький Ілля – 4-А клас (Руденко Н.Г.)
ІІ місце – Ремес Максим – 4-Б клас (Кононенко І.Б.)
ІІ місце – Ниркова Дар’я – 4-А клас (Руденко Н.Г.)

За кращу проектну роботу та І місце у номінації «Я у світі» Мількович Дар’я 4-В клас (Щедра Л.Г.)

За оригінальність виконаного проекту та ІІ місце у номінації

«Я у світі» - Бєловусяк В’ячеслав – 4-Б клас (Кононенко І.Б.)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Без уваги не залишилися і найменші учасники освітнього процесу - першокласники. Для них День Здоров*я проходив активно та спортивно, адже ...