середу, 12 квітня 2017 р.

Навчальні проекти 3 класи

12 квітня 2017 року
відбувся захист навчальних проектів
учнями 3 – іх класів

Результати захисту:
Прізвище, ім’я учня ( -иці)
Клас
Тема проекту
Нагорода
Верхогляд Єлизавета
3 – Б
«Звідки до нас прийшла ялинка?»
за кращий екологічний проект у номінації «Природничі науки»
Герасименко Єгор
3 – А
«Родовідне дерево родини Герасименко»
за кращу історію мого роду
Гладкий Костянтин
3 – В
«Дивовижні перетворення або що таке сир»
отримав звання «Кулінарний експерт»
Голиш Тимофій
3 – Б
«Дерева, що співають»
за цікавий навчальний проект у номінації «Природничі науки»
Груповий проект:
·        Вербяна Дар’я
·        Вікірюк Данило
·        Дмитровський Михайло
·        Омельченко Софія
·        Чистоплюєва Даша
·        Якушева Наталя
3 – Г
«Байки Леоніда Глібова»
за кращий груповий проект
Жерновий Арсеній
3 – А
«Шкільні роки чудові»
за цікаву розповідь про шкільні роки матусі
Коршун Максим
3 – В
«Колискові пісні моєї матусі»
за творчий підхід до проекту та кращу колискову пісню
Кунічік Кира
3 – В
«Кулінарна книга моєї бабусі»
отримала звання «Кулінарний дослідник»
Нежевенко Лідія
3 – Б
«Сучасні танці»
за творчий та креативний проект у номінації «Пропаганда здорового способу життя»
Нестерова Анна
3 – В
«Дивовижні перетворення або що таке сир»
отримала звання експерта з теми «Історія сиру»
Панюшкіна Катерина
3 – В
«Один день із життя мого хом’ячка»
за кращий дослідницький проект у номінації «Природничі науки»
Учні 3 – А класу (представник Радуль Анастасія)
3 – А
«Історія Херсонської гімназії №3»
за кращий колективний проект
Шаталова Евеліна
3 – В
«Крокодилячі сльози»
за кращий пізнавальний проект в номінації «Природничі науки»




































































Немає коментарів:

Дописати коментар

Без уваги не залишилися і найменші учасники освітнього процесу - першокласники. Для них День Здоров*я проходив активно та спортивно, адже ...