середу, 19 вересня 2018 р.

«День здоров’я»



 Здорова людина –
найдорогоцінніший
здобуток природи.
 Т. Карлейль 

Людство  з  давніх-давен  усвідомило  ціну  здоров’я,  присвячуючи  цій темі мудрі  думки,  які  слугують  засобом  передачі  знань  і  досвіду старшого  покоління молодшому. З  розумінням  цінності  здоров’я  і руйнівних  наслідків  хвороб випливає думка про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я.
Ось і учні початкових класів нашої гімназії долучилися до «Дня здоров’я», позмагавшись між собою у швидкості , спритності, силі та влучності під час «Веселих естафет»




























Немає коментарів:

Дописати коментар

Без уваги не залишилися і найменші учасники освітнього процесу - першокласники. Для них День Здоров*я проходив активно та спортивно, адже ...