Співбесіда з майбутніми першокласниками

4 коментарі:

  1. Перші дев'ять питань це якась провокація для дитини, особливо ті де задіяна Мама!!

    ВідповістиВидалити
  2. Перші дев'ять питань це якась провокація для дитини, особливо ті де задіяна Мама!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перехід від умов виховання в сім'ї та дошкільних закладах до якісно іншої атмосфери шкільного навчання, що складається із сукупності розумових, емоційних і фізичних навантажень, висуває нові, більш складні вимоги до особистості дитини та її інтелектуальних можливостей.
      Адаптація в першому класі – особливий і складний період в житті дитини: він освоює нову соціальну роль учня, новий вид діяльності – навчальну, змінюється соціальне оточення – з'являються однокласники, вчителі і школа як велика соціальна група, у яку включається дитина, змінюється уклад його життя.
      Кожен з нас, педагогів, розуміє, що оволодіння змістом навчання вимагає формування в молодших школярів нових потрібних дій. Повноцінне навчання залежить від активізації і формування в учнів моторних, перцептивних, мислених, мовних, вольових та інших дій. На перший план вже в початковій школі виходять мислені дії, які забезпечують усвідомлення навчальних завдань, розуміння і свідоме засвоєння нового матеріалу тощо. У процесі учіння молодші школярі оволодівають багатьма навчальними діями. Так, ними використовуються розумові і практичні дії, фігурують відтворювальні та творчі дії. При формуванні загальнопредметних і спеціальних навчальних дій пріоритет щодо даного вікового періоду надається першим, так як саме вони визначають загальну грамотність молодшого школяра. Важливу роль відіграє набуття дитиною спроможності до самоосвіти, в якому потрібні навички самоконтролю і самооцінки.
      Спираючись на власний досвід можемо зазначити, що в практиці виявляється залежність між характером мотивації і діяльності, які спонукають нею, а, отже, між мотивацією учня і успішністю його адаптації до школи.
      Мотивація відноситься до людських чинників, що штовхають дитину вперед; це нерозривний динамічний процес фізіологічного та психологічного стану, який керує поведінкою дитини, визначає її організованість, активність та стійкість, здатність діяльно задовольняти свої потреби.
      Основні етапи щодо стійкої мотивації у навчанні: інтерес та сенс вчитися, необхідність у відчутті задоволення від того, чим займаєшся та розуміти для чого це робиться, вміння ставити цілі й досягати їх, віра як в себе, так й в успіх, що залежить саме від дитини, наполегливість у подоланні труднощів та рішучість довести розпочате до кінця.
      Тому, на наш погляд, дуже доречними є питання співбесіди, що вказують на рівень мотиваційної готовності майбутнього першокласника до навчання.

      Видалити
    2. о какой мотивационной подготовке к учебе в школе может идти речь, когда ребенок еще и не знает толком, что такое школа?!
      согласна с первым коментатаром - вопросы провокационные

      Видалити

Без уваги не залишилися і найменші учасники освітнього процесу - першокласники. Для них День Здоров*я проходив активно та спортивно, адже ...